Direktlänk till inlägg 31 augusti 2014

Röd som rosen är kärleken

Av Jezzi Karlsson - 31 augusti 2014 10:58

Röd som rosen, tindrande som stjärnorna, vacker och oförstörbar som diamanten.
Starkare än ett band man någonsin knutit innan..
Mer värdefull än mitt eget liv..

Allt det där beskriver en och samma sak.. en sak som inte ens den mest erfarna tjuven kan stjäla..
Våran kärlek!

Skört som ett tunt tunt glas, ömtåligt som det allra värdefullaste porslinet.
Ärrat.. men nu så älskat..

Även allt det beskriver en enda sak..
Mitt hjärta..
Hjärtat som bara tillhör en person.

En person som allt är så naturligt med.
En person som förstår mig mer än någon annan.
En person som visat mig vad kärlek är..
En person som läkt alla mina sår.. som aldrig gett upp på mig, oavsett hur jobbig jag är så har han fortfarande funnits för mig..

Personen är du, du är som den allra vackraste melodin som spelas i mitt hjärta.
Det finns inte en enda del av mig som inte älskar dig..
Jag älskar dig med allt jag har..

Och även om mina händer är tomma så är mitt hjärta överfullt...
För det jag kan ge dig kan du inte se eller känna med händerna, det kan bara kännas i hjärtat...
För det enda jag kan ge dig är min kärlek.

Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig..

Minns dom som sa att vi aldrig skulle hålla..
Att du skulle lämna mig.. att jag inte kunde få en kille som dig..
Det känns så otroligt bra att kunna säga att dom hade fel..

Minns dom som sa att du bara hade mig för att få sex..
Dom som sa att du bara utnyttjade mig..
Dom som fick mig att tvivla på dig..

Dom som inte förstår att det vi har är så otroligt mycket mer än vad dom tror..
Dom som inte förstår att vi har en kärlek som är starkare än någon annan kraft i universum.
Dom som inte förstår att tillsammans med dig klarar jag allt..

Du är det mest värdefulla jag har, och skulle jag förlora dig hade jag dött.
Visst, jag har tagit mycket smärta, men att förlora dig hade varit som att få hjärtat utslitet ur kroppen..
Mitt hjärta tillhör dig och bara dig!
Jag längtar verkligen efter att få vara med dig igen, att få vara i din famn igen, att få känna din kropp emot min.. att få vakna upp bredvid dig, att få somna brevid dig, att få vara tillsammans med dig igen..
Jag längtar så otroligt mycket efter dig!

Du är så fin och underbar på alla sätt!
Jag älskar dig MIN älskling! Och INGEN ska få ta dig ifrån mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jezzi Karlsson - 28 augusti 2014 21:40

*sprallig, fjärilar i magen, överlycklig men på samma gång så rädd.. rädd att ögonblicket ska ta slut.. rädd att allt bara ska vara på låtsas, rädd att det är en dröm* Det är känslorna jag hade första gången jag höll din hand.. *underbart, lycklig, s...

Presentation


Hej.
Mitt namn är Jezzica Elizabeth Karlsson.
Jag är född år 1996.
Jag har en passion för att skriva texter.
och meningen med bloggen är att ni nu ska få ta del av dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards